آیا کسی پاسخگویِ این افتضاحِ رسانه ای‌ست؟!

آیا کسی پاسخگویِ این افتضاحِ رسانه ای‌ست؟!

 

تمام سال را دشمان اسلام از همه توان خود برای ایجاد فتنه و تفرقه میان مسلمانان بهره برداری و استفاده می کنند و ما در انتظارِ رسیدنِ هفته ای با عنوان "وحدت" و گردِهم آیی مجدد پیروان حضرت محمد (ص) و نمایش عملی وحدت امت اسلامی هستیم.

 

و امسال مانند سال های قبل ، هفته وحدت فرا می رسد ؛ با همایشهای پر زرق و برق ، با کنفرانس های بین المللی و داخلی اش ؛ اما . . .

 

اما این همه هزینه وقتی نمی تواند تصویرِ ساده ای از اقامه نمازِ واحدِ مسلمانان را به جهانیان مخابره کند به چه کاری خواهد آمد؟!! رسانه ها پر می شود از شاهکارِ هنری عکاسِخبرگزاری حوزه علمیه (رسا) که این پیام را به جهانیان می رساند که « ما گویا حتی در قبلههم وحدت نداریم، چه رسد به مسائل پر تنش سیاسی و...! »

 

واقعا متاسفم برای برگزارکنندگان بی‌تدبیر این همایش با عنوان «رحمة للعالمین» و با شعارِ وحدت!! متاسفم برای دبیرِ سرویس عکس و سردبیرِ خبرگزاری رسا !!

 

متاسفم برای امام جماعتِ شیعه و طلابِ شیعه ای که نمازجماعت تفرقه را اقامه کردند؛ و دلم می سوزد برای «آقا» که چه ها نمی کشد و فرمود: «اینقدر ما روایات در ثواب شرکت در نماز جماعت اهل سنت در زمان ائمه (علیهم السّلام) داریم؛ که روایت دارد که در مسجدالحرام پشت سر اینها نماز بخوانید، مثل اینکه پشت سر پیغمبر نماز خوانده اید. این معنایش چیست؟ این نمایش وحدت است. عملاً وحدت را نشان بدهید. »

 

امیدوارم هر چه زودتر این افتضاحِ رسانه ای که در همایش داخلی مشهد رخ داد ؛ با تدبیرِ مسئولانه برگزارکنندگان کنفرانسِ بین المللی وحدت اسلامی که این روز ها در تهران جریان دارد  لااقل کمی رفع و رجوع شود . . .

 



نظرات شما عزیزان:

سما
ساعت16:46---6 ارديبهشت 1394
خبرو عین ادم گزارش بده برو تابناک و شیعه نیوز رو بخون ببین کی نمازو به وحدت نخونده اون به حساب خودش عالمی که داره نماز جماعت شیعه رو میخونه خود خامنه ایتونه که اهل تسنن هم ایشونو قابل نندونستن برو عکس درشتشو بزار اگه مردی چون اینجوری فقط خودتو خراب میکنی چون حتی خود صدا و سیما هم سخنرانی بعد از نماز اقاتونو گذاشت واسه ماس مالی دیره چون خود اقاتون تو سایتش اعتراف کرده و عکساشم با دشمنای امیرالمومنین موجوده البت تو سایت خودشش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:, | 10:3 | نويسنده : صادق رئیسی |